fredag 8 maj 2009

Dagen

Idag var det dax, och jag var supernervös! Över vad kan man då undra? Jo jag hade min halkbana idag, och det gick faktiskt galant! Så himla superkul att sladda runt där på banan. Hihi! Så nu är man ett steg närmare körkortet. Nu ska jag plugga teori som bara sjutton och sedan boka tid för provet samt körningen. Yeey!

Min helgs planer är styrelsemöte + utgång, detta i Göteborg för omväxlingsskull. Styrelsemötet är med SLRK, där jag sedan mars sitter invald som suppleant, lite nice faktiskt :) och utgången är med Malin. Min bästa partybrud ever! Vi ska skaka rumpan på nattklubbarna och äga dansgolvet ;) mitt tåg ner går 05 i natt, hoppas verkligen jag kommer kunna sova något på tåget, annars finns det risk för en trött evelina..!

Nej nu måste jag packa det sista samt göra mig i ordning inför ett kort jobbpass.
Hörs på söndag igen
/E

Inga kommentarer: