fredag 22 maj 2009

feel so high

Sen jag skrev sist så har jag åkt på en dunderförkylning.. Legat flera dagar med feber, snuva och halsons/hosta. Nu har äntligen febern gett med sig men resten håller i.. Förhoppningsvis blir jag frisk väldigt snart, är så himla jobbigt att gå och vara krasslig!

I morgon är det dags för den årliga österby-utställningen. Förra året rockade Tia skiten ur alla, men i år har jag inga som helst förhoppningar. Detta år har börjat så taskigt att jag nästan tappat lusten.. Att man väntar på det där sista för att få titeln gör inte saken bättre.. Men alla ni där ute som läser detta, håll tummarna för att det går någorlunda ok!
På kvällen ska jag och några gamla klasskompisar ut och äta på Helt Enkelt. Något jag ser fram emot. Härligt att få göra något annat ibland, mitt liv är ju rätt enformigt.. Tanken var att det skulle bli utgång efter det, men oturligt nog så jobbar jag natt.. SUCK! Men det kommer väl fler tillfällen antar jag. I quote: "vad är väl en bal på slottet.."

Nu ska jag gå och göra mig själv en kopp té och se lite på tv innan det är dags att packa hundväskan samt sova.
Vi hörs gott folk.

Inga kommentarer: