torsdag 7 maj 2009

HAPPYFACE

Ojoj, det där med att börja skriva mer höll jag inte direkt. HAHA
Äsch, mitt liv är fullt med så himla mkt att jag har svårt att hinna med helt enkelt. Så det får bli inlägg när jag orkar och har tid. Punkt slut.

Mitt schema på jobbet är rätt fullt just nu, kommer jobba runt 95 timmar nu i maj!! Vilken är en gigantisk ökning jämfört med tidigare. Alltså STORT happyface! Fetinglön sen!
Att allt annat bara leker på och livet är underbart gör ju inte saken sämre =)

I morgon ska jag iväg på en grej också, kommer vara sjukt nervös hela tiden! tänker inte säga vad det är än, det får ni reda på i efterhand. Ni närmsta vet, och jag hoppas ni håller tyst ;) hehe.
Men ni kan ju wish me luck iaf =)

Att du kommit in i mitt liv och tagit med mig storm gör mig så glad. Du är underbar, helt fantastisk! Jag får inte nog av dig. Du betyder så mycket för mig <3

Jag har satt upp mig på intresselistan på tre lägenheter också, så nu håller vi tummarna att jag får nån av dom =)

XOXO
/E

Inga kommentarer: